شوق پابوسی تو را دارم ...

شوق پابوسی تو را دارم ...

... تو که از حال من خبر داری
شوق پابوسی تو را دارم ...

شوق پابوسی تو را دارم ...

... تو که از حال من خبر داری

امید غریبان تنها کجایی؟!

بسم الله ... 

آقا جان! 

خسته شدیم از این روزهای سرد تکراری ... 

از این همه فساد و تباهی ... 

از این همه ظلم و جنایت ... 

از خیابونای پر از آلودگی ... 

از حرف های زشت و ناسزا ... 

از بد اخلاقی ها ... 

از بی حیایی ها ... 

از ... از ... از ...  

دست و دلم به نوشتن نمیره ... فقط میخوام داد بزنم و بگم : بیـــــــــــــــــا! 

همین.

 پی نوشت : 

نوای استودیویی فوق العاده زیبای " به طاها به یاسین 2 " رو می تونین از اینجا دانلود کنین. 

یا زهرا.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ضحی114 شنبه 13 مهر 1392 ساعت 17:35 http://zoha114.blpgsky.com

سلام
انگار حرف دل همه این روزا همینه...
(الهم عجل لولیک الفرج)

دلم از پونه ها سیر است آقا
تمام باغ دلگیر است آقا
کسی فانوس گلها را شکسته ست
نمی آیی مگر ، دیر است آقا

ممنون که سر زدین. یاعلی.

دوست(میثم) چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 12:21

سلامدمت گرم رفیق حرف دل این روزهای منو زدی به امید ظهورآقا

سلام حاجی. حرف دل این روزای همه ست ...
اللهم عجل لولیک الفرج

علیرضا ماهان. ... . یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 13:37

در کوی بی نشانان ما را گذر ندادند... گر تو خدای مایی، تقدیر کن شهادت...
خوشا به حالتان توفیق دارید دلپاره هاتان را به نظاره بگذارید... ادامه دهید... یاحق...

چقدر رسمی !!!!
چشم. انشالله ادامه هم میدیم داداش.

اطهر 3 شنبه 6 مهر 1392 ساعت 22:28

شما هم؟ً!

ممنون که سر زدین. یاعلی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.