شوق پابوسی تو را دارم ...

شوق پابوسی تو را دارم ...

... تو که از حال من خبر داری
شوق پابوسی تو را دارم ...

شوق پابوسی تو را دارم ...

... تو که از حال من خبر داری

پدر و مادرم فدای تو یا حسین ...

بسم الله 

پدر و مادرم فدای تو یا حسین ...

همین.

(توضیح: جنبش تصویری لبیک یا زینب)

پی نوشت:

این جمعه هم گذشت... امید غریبان تنها، کجایی؟!

نظرات 10 + ارسال نظر
دوست چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 21:52

سلام عامو چقدر دیر به دیر پست میزاری یاالله به روزشو یاعلی

سلام عزیزم. چشم. یاعلی.

مهندس آیتی چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 16:30

سلام گلووووووو
بابا دم شما گرم
خبری ندادی وبلاگت راه اندازی شده؟
پس کو شیرینیش؟
محمدصادقم مردی شده برا خودش ها

سلام گلووووووووووووووووو!
من؟! وبلاگ؟! شیرینی؟! شیب؟!
عامو همش دو ماهه رفتی. محمد صادق مگه چقدر تغییر کرده؟!
کی میای به این دیر خرابات؟!!!!

دوست دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 13:05

سلام.عزیزم ما همه فدایی حسینیم

سلام میثم جان! ما هم دوستدار فداییان امام حسینیم.

امین یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 18:42

ما عید تا عید تعطیل می کنیم

دمتون گرم ... مردین ...

سلام ...
چطوری؟
زنده ای تو هنوز؟؟؟
د لامصب دل بکن از این دنیا دیگه
دلم خیلی برات تنگ شده.این مدت کجا بودی؟
راستی این داداش کوچیکه ات نیست؟؟؟

به! سلام محمد آقو! خوبی داداش؟!
آره، کوری چشم اراذل مستقلی هنوز نفس میکشیم. چطوری پسر؟!
خدایی دل منم تنگ شده. کاش یه جایی میشد میدیدمت.
در ضمن حدست درست بود. این داداش کوچیکمه. البته اگه به کسی نگی!!!

اطهر 3 دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 18:07

ای که بیماری چرا نزد طبیبان میروی
خرده نان سفره زینب کفایت میکند

کربلا باشد سفارت خانه حق بر زمین
این سفارتخانه را زینب صدارت میکند

من چه غم دارم به انبار گنه روز جزا
چون خدا از نوکر زینب حمایت می کند

عشق زینب نیست جز بیماری فوق جنون
هرکه گوید یا حسین بر او سرایت میکند
لبیک با زینب
یا حسین...

یا زینب ...

امین یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 15:37

این هفته خواستی بیا اما هفته ی دیگه من نیستم

این هفته عیده، هفته دیگه میخوای بری؟!!!!

امین شنبه 20 مهر 1392 ساعت 10:40

چگونه ای؟
دوست نداری بیای کارای فارغ التحصیلیت رو انجام بدی؟

سلام امین جان. خوبی؟!!! انجمن در چه حاله؟!!!
انشالله یا تو این هفته یا هفته بعد میام.

قریب جمعه 19 مهر 1392 ساعت 16:31 http://sheghsheghat.blogsky

لبیک یا زینب...

یا زینب ...

zelzal جمعه 19 مهر 1392 ساعت 15:44

یازینب .....

یا زینب ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.