شوق پابوسی تو را دارم ...

شوق پابوسی تو را دارم ...

... تو که از حال من خبر داری
شوق پابوسی تو را دارم ...

شوق پابوسی تو را دارم ...

... تو که از حال من خبر داری

السلام علیک یا محمد بن علی الباقر

بسم الله ...

حضرت امام محمد باقر علیه السلام:

سه چیز از خصلت های نیک دنیا و آخرت است :

1. از کسی که به تو ستم کرده است، بگذری؛

2. با کسی که با تو قطع رابطه کرده است، رابطه برقرار کنی؛

3. و هنگامی که با تو از سر جهل و نادانی برخورد شود، بردباری نمایی.

بحارالانوار، ج 75، ص 173

با خودم فکر می کردم اگه فقط ده نفر به این حدیث عمل می کردن، اوضاع چقدر عوض می شد .... 

صلی الله علیک یا محمد بن علی الباقر  

صلی الله علیک یا محمد بن علی الجواد 

اولا  اجازه می خوام سالروز شهادت جانسوز حضرت جواد الائمه علیه السلام رو خدمت همه شما بزرگواران تسلیت بگم... متاسفانه توفیق نشد برا آقا نوکری کنیم...

پوستر مراسم عزاداری شهادت حضرت امام باقر علیه السلام رو برای دانلود میذارم. لطفا اطلاع رسانی یادتون نره. انشالله که به حق خود آقا مراسم آبرومندی بشه .

آن دم که رفت بر سر نی رأس آن شهید

شاید شبیه عمه ی تو، قامتت خمید

و آن دم که گوشواره ز گوش سکینه رفت

شاید که گیسوان تو یک لحظه شد سپید

شاعر: سید علی احمدی



پی نوشت : 

برای دانلود قسمت اول از مجموعه نماهنگ های "عبد صالح" که گلچینی از خاطرات حضرت آقا از حضرت امام هست، اینجا رو کلیک کنید.

یاعلی

نظرات 4 + ارسال نظر
zelzal جمعه 19 مهر 1392 ساعت 15:48

حتما قسمت های دیگه رو هم بذار ممنون

سلام عزیزم. چشم. علی الحساب شما عبدصالح1 رو داشته باش. انشالله بقیه ش رو هم میذاریم.

14سپهر جمعه 19 مهر 1392 ساعت 14:53

باسلام

تمام مجالس اهل بیت آبرومنده

ممنون از اطلاع رسانیتون .
یاعلی

ممنون از لطفتون و نظری که دادین.
یاعلی.

سجایای زهرایی جمعه 19 مهر 1392 ساعت 09:55

سلام گلوووو....خسته نباشی

سلام. ممنون که سر زدی داداش.

سعید جمعه 19 مهر 1392 ساعت 02:41

دمت گرم مشتی جواد،ایشالا کربلایی بشی

جان؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انشالله.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.