شوق پابوسی تو را دارم ...

شوق پابوسی تو را دارم ...

... تو که از حال من خبر داری
شوق پابوسی تو را دارم ...

شوق پابوسی تو را دارم ...

... تو که از حال من خبر داری

آه، کربلا

یا حبیب

ماهی را اگر از آب بگیری، می میرد...

همین.

پی نوشت:

دل کندن از حسین چقدر سخت است. امان از روز یازدهم... امان از دل زینب...

نظرات 8 + ارسال نظر
دختر حاج آقا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 03:43

سلام.
زیارت قبول . فقط برا آدم خوبان نه ما،برا ما هم بگیدمیشه از غم بگید غم غربت آقا بگید از اون فضا که بودید از حسی که خوبا دارنومنی که اخراجیم ندارم وفراموش شدم براشون بخدا ماهم دل داریم کوچیکه اما جا زیاد داره.
اخراجیم ونا امید حتی از زندگی سخته اما هستم.
اینو 1خسته نوشته خسته
یاحق یاعلی

امین یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 16:26

سلام
زیارت قبول
سوغاتی ما کجاست؟

سلام داداش امین.
من؟!!! تو؟!!! سوغاتی؟!!! شیب؟!!!

مهندس آیتی !!! شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 21:56

سلام استاد جون
زیارتتون قبول
ان شاالله که ما رو هم از دعای خیر خودتون بی نصیب نذاشته باشین!

سلام گلووووووووو.
قربانت عزیزم. جای شما که حسابی خالی بود. ما هم که اومدیم شما رفته بودین. ان شاءالله دفعه بعدی با هم مشرف شیم پابوس آقا.

عقیق سرخ شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 20:43

سلام علیکم .واقعا بیچاره تر اونکه کربلای ارباب رو دیده چقدر دلتنگی بده...
ان شاا...که زیارت همه خواهران وبرادران قبول باشه.
به امید توفیق دوباره،اربعین .یا علی

سلام.
مثل یه رویای پند ساعته بود. هیهات که چقدر زود از دستمون رفت...
ان شاءالله . یاعلی.

zoha114 شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 18:15 http://zoha114.blpgsky.com

سلام علیکم.
ان شاءالله همیشه در دریای محبت اهل بیت شناور باشیم....
یا حسین.

سلام.
ان شاءالله. مطلبتون رو خوندم، حرف دل ما رو زده بودین. "و عادتکم الاحسان و سجیتکم الکرم..."
یا علی.

نوکر ارباب جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 17:22

سلام مونمونووووو
به یاد بین الحرمین...
سید و مولا حسین آرام دلها حسین
زمزمه عاشقان یاحسین و یا حسین

ندارم غیر تو فکر و خیالی
به نفسی انت و اهلی و مالی

آه کربلا

سلام بولبوووووول.
یادش بخیر. ان شاءالله قسمت بشه دوباره مشرف بشیم پابوس.
چگونه ای؟!!!

میثاق سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 13:09 http://www.tasbi-h.blogsky.com

سلام علیکم
زیارتتون قبول باشه ان شا الله...
...
یا حسین ...
یا زینب ...
یا حیدر.......

سلام.
همچنین. یاحسین.

همنوا سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 11:09

سلام
زیارت قبول.خوش بسعادتتون.این دفعه ما از قافله دار العقاید جا موندیم.هنیا لکم یا زوار الحسین
التماس دعا

سلام.
ان شاءالله که زمینه ای فراهم بشه دوباره رفقای دارالعقائدی برن پابوسی ارباب بی کفنشون. هیچ جامونده ای هم نباشه.
دعا کنین. یاحسین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.